10 år senare...

....är det dax att säga adjö till mina mörkblå viktor hugo manchester ridbyxor. Minns dagen som om den (nästan) vore igår. Jag vill ha dessa ridbyxor, det är halva priset men mamma tycker fortfarande att dom är lite för dyra för en tjej som växer. Men dom var ju väldigt snygga och det var ju faktiskt halva priset och faktiskt så vart dom lite stora. Men jag förblev en strl 36a! Men igår när jag stod utomhus och longerade en häst kände jag något litet dragit och dubbelkollade om gylfen åkt ner, men nej. Senare inser jag att precis nedan gylfen har där blivit ett litet hål i sömmen. Senare samma kväll upptäcker jag ett "förslitnings-hål" i sömmen mellan manchestert och skoningen. Insåg att dom kanske gjort sitt. Att dom vart lite små slitna på knäna kunde jag ta men nä.. Hål mellan bena vill man ju inte gå runder med! Men minus ett par blir ju minus ett par och ekvationen går inte jämnt ut om man inte får ett par nya. Måste samma person ersätta, som inhandlade dom gamla?? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0