häst,häst,häst

Sådär ja... Nu har Simon åkt och någon dag gått.. Känns alltid tomt men denna gången dröjer det inte mer än 2,5 v tills vi ses igen. Då är det dax för GÖTLABÖRG! Helgen lär ju bli storslagen! Alla fina vänner att träffa och så kommer ju mina päron och mormor och morfar upp, bara för att träffa mig :D Nu hoppas jag bara på riktigt gött väder så man kan njuta lite extra av en go uteservering längs någon av Göteborgs gator och (förmodligen) grillpremiär för mig ute i Lycke!! 
 
På gården har det hänt lite småroliga saker, bl.a. har Rebecca kommit. Vi har även börjat med longering av troligen mitt inridningsprojekt och fått utökning av Totilas-fölen. Ska försöka posta bild på min ponny-hest senare!
 
Idag känner jag mig smått frustrerad. Inte riktigt min dag, fast ändå inte på ett superdåligt sätt, bara halvt. Samtidigt är jag lite glad hehe. En av mina hästar är rätt skev i kroppen och har väldigt svårt för vänster varv. Jo, men grattis! Vänster är mitt svåra också... Bra kombo japp. Nä nu ska jag verkligen försöka träna upp mig så jag blir mer liksidig bl.a. med hjälp av min pilatesboll och lite andra balans-/stretchövningar. Förslag på övningar eller ytterligare förslag välkomnas varmt! 
 
Till grunden av dagens känsla ligger nog att jag för dagen känner mig trött å sliten. Knappt fått sova något i natt. Så lite bättre sömn kommande natt så hoppas jag på piggare dag imorgon!! :) 

Kommentarer
Postat av: camilla

Men gött att du kommer hit till Sverige en sväng. Kanske skulle försöka ses? :)

Svar: absolut! får bli göteborg/kungälv då ;)
Tina Ahlqvist

2013-04-03 @ 23:15:04
URL: http://millas.blogg.se
Postat av: camilla

Jomen aboslut. Jag är hästledig hela månaden ut så jag har inget att göra XD

2013-04-06 @ 17:10:27
URL: http://millas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0