Mitt i matplugget

Mitt i matplugget hittade jag den här: http://www.slv.se/sv/grupp1/Mat-och-naring/Maltider-i-vard-skola-omsorg/Skolmaltider/Manadens-tipsrad-2013/, gå in och testa dina skills inom livsmedelsbranchen. Går väldigt fort å är rätt kul och framförallt enkelt. Gillade frågan vad är fenylbutazon, för en hästtjej är det ju rätt enkelt, då det nämligen har med hästar att göra ;) 
 
Har varit sjukt taggad sen tävlingen i helgen att få rida själv och testa lite. Man blir så inspirerad! Och visst, gick änna lite bättre idag. Något jag kan tycka lite störande jobbigt ibland är att inte använda händerna, när hästen blir lite hög i nacken vill man gärna korta tygeln lite och "dra", stället för att driva hästen tillbaks - fram till stödet, det är en konst men vilken känsla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0