Och så vart ännu en dag passé

Har alltid gillat när tiden flyter på, ja förutom när man är iväg på en veckas semester, då går alltid tiden för fort.. Imorgon kommer Simon och det är något jag längtat efter. Ska bli underbart å få spendera några dagar tillsammans! Kvällen ikväll har ägnats åt att plugga för omtentan i näringslära. Vädligt nyttigt må jag säga. Känner ju att jag helt glömt bort mig. Läser om transfetter samtidigt som jag äter choklad (ja där är transfett i choklad). Är inte så noga längre och oftast tänker man bara på vikten: Jag rör ju mig så mycket ändå. Och visst går jag väl inte upp sådär men man glömmer ju sin insida, det måste man ta hand om. Vi ska ju leva ihop hela livet! Och jag hoppas det blir långt! Hm.. Får se om det är lika gott med godis nästa gång... 
 
Idag blev det ridning på Donna. Gick väldigt bra! Tror longeringen igår gjorde nytta för oss båda idag. När jag blir insturerad i longering blir det lite som att se det från en annan vinkel. KUL! 
 
Kvällen i stallet avslutades med besök från veterinären, som kollade över ett gäng hästar. I övrigt har vi haft en rätt lugn dag.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0